Levering

Leveringsvoorwaarden


SensationAir-Breda

gevestigd te Ulvenhout, afhaallocatie Breda, van Rijckevorselstraat 3.


Zelf afhalen en Inleveren


afhalen:


U kunt ervoor kiezen om de door u gekozen materialen zelf bij ons af te halen.


Afhalen van de materialen is door de weeks mogelijk op vaste afhaaltijden , welke u kunt kiezen bij bestellen materialen. Andere tijden dan de vaste afhaaltijden zijn mogelijk in overleg en tegen meerprijs



Het huurbedrag dient vooraf per bank of contant bij afhalen te worden betaald.U kunt bij ons niet pinnen.


In het weekend zijn wij niet geopend voor afhalen of inleveren, tenzij op afspraak en dan tegen meerprijs.


inleveren:


Na afloop van de huurperiode brengt u de attractie(s), op de afgesproken tijd en datum, weer retour.

Als u te laat bent, dan wordt automatisch de huur verlengd tot het volgend inlevermoment ( eerst volgende doordeweekse dag) a meerprijs 50% van dagprijs. Dit proces herhaalt zich oneindig tot het materiaal is ingeleverd.


In het weekend zijn wij niet geopend voor afhalen of inleveren, tenzij op afspraak en dan tegen meerprijs.


Staat van inleveren


  • Alles dient uiteraard compleet, droog, heel en schoon retour te worden gebracht.
  • Aanvullend hierop, springkussens/stormbanen/overige kussens dienen opgerold te worden ingeleverd, waarbij deze een rol moeten zijn met een maximale lengte van 1,3 ( pallet lengte maat + 5 cm oversteken aan weerszijde. U krijgt bij alle kussens een handleiding. 

Dingen die u extra geld kunnen kosten


  • Kussen is niet correct opgerold:Dan mag u bij inleveren direct het kussen zelf opnieuw rollen €0.00 of dit door ons te laten doen. De kosten hiervan bedragen €5.00 kleine rol (tot 80cm) €10.00 (grote rol), stormbaan €15.00.KU
  • Kussen nat inleveren: Meerprijs nat (wel schoon) inleveren €5.00 per rol 
  • Materialen/kussens vuil inleveren: ( alles wordt binnen 5 dagen gecontroleerd). Wij maken een foto , dan beginnen we met schoonmaken, maken we als hij weer schoon is opnieuw een foto. Deze tijd wordt aan u door berekend. Benodigde tijd x uurtarief €40.00  , met een minimum van €15.00.
  • Incompleet inleveren, is iets incompleet meld dit direct en niet pas bij inleveren. Meldingen bij inleveren worden beschouwd als incompleet veroorzaakt door u.
  • de missende materialen per direct in rekening gebracht en dient u meteen af te rekenen. Als u binnen 7 dagen missende materialen inlevert dan worden deze kosten weer terug betaald
  • Schades: schades meld u, zodra u deze constateert met opzetten, dan wel gebruiken. Schades die u meld bij inleveren worden beoordeeld als schades door u veroorzaakt (gewone slijtage is hierop een uitzondering , dit is ter beoordeling aan ons)
  • Gemelde schades worden bij controle gefotografeerd en foto('s) aan u gemaild. Vervolgens wordt het reparatietraject gestart en zullen deze kosten aan u door worden bereken a kostprijs.
  • Niet Gemelde schades , die door ons worden geconstateerd bij controle, worden gefotografeerd en foto('s)  aan u gemaild. Vervolgens wordt het reparatietraject gestart en zullen deze kosten aan u door worden bereken a 1,5 x kostprijs.
  • Schades door normale slijtage worden nooit aan u in rekening gebracht.Nogmaals normale slijtage is ter beoordeling aan ons.
  • heeft u gekozen voor schadeafkoopregeling, dan worden er geen kosten in rekening gebracht, tenzij de oorzaak is vandalisme/moedwillige beschadiging (o.a. maar niet uitsluitend kapot snijden, vuurwerkschade, brand, diefstal) Wat valt er dan wel onder, o.a. maar niet uitsluitend schade bij laden en lossen, kleine schades veroorzaakt door dat kinderen bv aan een blaadje van een palmboom gaan hangen, geplette stekkers, kapotte blower omdat hij uit uw handen viel , kort door de bocht alle ongelukjes.



Bezorgen/Ophalen


U kunt ervoor kiezen om de attractie(s) door ons te laten bezorgen en/of ophalen.

Het huurbedrag dient vooraf per bank of contant bij levering te worden betaald.


Deze opties kunt u selecteren in de laatste stap van het bestelproces en worden de kosten bereken op basis van de postcode van aflever/ophaaladres.


U ontvangt na aanvraag een vragenlijst ten behoeve van planning, waarin u tijden en data opgeeft , wanneer het materiaal bezorgd en/of opgehaald kan worden , op basis van uw antwoorden en onze planning wordt exactere lever/ophaaltijd/data vastgesteld. Wij vragen voor planning om ruime tijdvensters. Wij plannen drie dagen vooruit en laten u dan een exacter tijdstip en datum weten, zodat u niet de hele opgegeven periode aanwezig hoeft te zijn. ( ons tijdvenster geplande tijdvenster 30 min, onder voorbehoud verkeer en eventueel oponthoud.


Afleveren:


  • Bij afleveren leveren wij de materialen tot 5 meter waar een bus kan komen, verder kan ook maar is altijd aan beoordeling van de chauffeur of dit haalbaar is.
  • Bij afleveren dient er iemand aanwezig te zijn, die tekent voor ontvangst en die wijst waar de materialen gelost mogen worden. In overleg kan dit ook zonder dat er iemand aanwezig is. 
  • Controleer direct met de chauffeur of de materialen compleet heeft ontvangen ( kleine zaken die niet benoemd zijn op leverbon, zoals tent onderdelen mogen later, maar meld zodra u merkt dat u iets mis dit direct en niet pas bij ophalen, incompleet melden bij ophalen/inleveren wordt anders behandeld alsof het bij u kwijt geraakt is.)
  • U dient voor een goede los/laadplaats zorg te dragen, onveilige locaties, locaties waar we banden op lek rijden, zullen wij niet lossen/laden.
  • Indien wij langer dan 15 minuten lostijd nodig hebben als gevolg van het niet nakomen van de bovenstaande afspraak moeten wij u de extra tijd doorberekenen (€ 40.00 excl btw per uur).
  • Een langere lostijd dan 15 minuten omdat u gewoon veel heeft besteld, dat wordt natuurlijk niet extra berekend.
  • Indien wij komen afleveren en afleveren is door wat voor reden dan ook niet mogelijk (o.a. maar niet uitsluitend , niemand aanwezig conform afspraak, open gebroken weg, locatie niet bereikbaar met bus, dan bellen/appen wij u. Is er binnen 15min geen contact mogelijk vertrekken wij zonder te lossen en worden alle kosten van huur , transport en arbeid gewoon berekend. Opnieuw leveren indien in planning dit toe laat is mogelijk , maar betaalt u opnieuw voor transport bezorgen.


Ophalen:


  • Bij ophalen, halen wij de materialen op tot 5 meter waar een bus kan komen, verder kan ook maar is altijd aan beoordeling van de chauffeur of dit haalbaar is.
  • Bij ophalen dient er iemand aanwezig te zijn, die wijst waar de materialen opgehaald kunnen worden ( in overleg kan dit ook zonder dat er iemand is)
  • alle materialen dienen transport klaar te staan, dus afgebroken, ingepakt , schoon en droog vergelijkbaar met, zoals u de materialen ontvangen heeft.
  • De chauffeur controleert de materialen of zij compleet zijn, ( kleine zaken die niet benoemd zijn op leverbon worden pas gecontroleerd in magazijn) Zaken, die direct missen worden op de bon geschreven en later aan u gefactureerd. Komen wij bij controle in magazijn ( controle altijd binnen 5 werkdagen) dan wordt u dit gemeld en daarna gefactuurd. Vind u later missende zaken dan kunt u deze binnen 5 werkdagen inleveren en worden kosten terug betaald.
  • U dient voor een goede laadplaats zorg te dragen. Onveilige locaties, locaties waar we banden op lek rijden, zullen wij niet lossen/laden. 
  • Indien wij langer dan 15 minuten laadtijd nodig hebben als gevolg van het niet nakomen van de bovenstaande afspraak moeten wij u de extra tijd doorberekenen (€ 40.00 excl btw per uur).
  • Een langere laadtijd dan 15 minuten omdat u gewoon veel heeft besteld, dat wordt natuurlijk niet extra berekend
  • Indien wij komen laden en laden is door wat voor reden dan ook niet mogelijk (o.a. maar niet uitsluitend , niemand aanwezig en geen materialen die transport klaar staan, opgebroken weg, materialen zijn niet bereikbaar of staan te ver, dan bellen/appen wij u. Is er binnen 15min geen contact mogelijk vertrekken wij zonder materialen en worden extra transportkosten en mogelijk extra huurkosten in rekening gebracht.



Bezorgen + Opbouw / Afbouw + Ophalen


U kunt ervoor kiezen om de attractie(s) door ons te laten bezorgen + opzetten en/of afbreken + ophalen.


De opties voor op en afbouw kunt u selecteren op de pagina van betreffend product. U dient altijd de optie bezorgen en of ophalen te selecteren. Dit doet u in de laatste stap van het bestelproces en daar worden de kosten berekend op basis van de postcode van aflever/ophaaladres.


U ontvangt na aanvraag een vragenlijst ten behoeve van planning, waarin u tijden en data opgeeft , wanneer het materiaal bezorgd en/of opgehaald kan worden , op basis van uw antwoorden en onze planning wordt exactere lever/ophaaltijd/data vastgesteld. Wij vragen voor planning om ruime tijdvensters. Wij plannen drie dagen vooruit en laten u dan een exacter tijdstip en datum weten, zodat u niet de hele opgegeven periode aanwezig hoeft te zijn. ( ons tijdvenster geplande tijdvenster 30 min, onder voorbehoud verkeer en eventueel oponthoud.

Tevens de vraag op welke ondergrond materialen geplaatst moeten worden. Op en afbouw is standaard berekend op plaatsing op gras, andere ondergronden zijn mogelijk, maar hebben mogelijk een meerprijs ( door bv. verplichte verankeringsmiddelen, verplichte valmatten etc dit verschilt per ondergrond en krijgt u apart geoffreerd.


Afleveren:


  • Bij afleveren leveren wij de materialen tot 5 meter waar een bus kan komen, verder kan ook maar is altijd aan beoordeling van de chauffeur of dit haalbaar is.
  • Bij afleveren dient er iemand aanwezig te zijn, die tekent voor ontvangst en die wijst waar de materialen gelost mogen worden. In overleg kan dit ook zonder dat er iemand aanwezig is. 
  • Controleer direct met de chauffeur of de materialen compleet heeft ontvangen ( kleine zaken die niet benoemd zijn op leverbon, zoals tent onderdelen mogen later, maar meld zodra u merkt dat u iets mis dit direct en niet pas bij ophalen, incompleet melden bij ophalen/inleveren wordt anders behandeld alsof het bij u kwijt geraakt is.)
  • U dient voor een goede los/laadplaats zorg te dragen, onveilige locaties, locaties waar we banden op lek rijden, zullen wij niet lossen/laden.
  • Indien wij langer dan 15 minuten lostijd nodig hebben als gevolg van het niet nakomen van de bovenstaande afspraak moeten wij u de extra tijd doorberekenen (€ 40.00 excl btw per uur).
  • Een langere lostijd dan 15 minuten omdat u gewoon veel heeft besteld, dat wordt natuurlijk niet extra berekend.
  • Indien wij komen afleveren en afleveren is door wat voor reden dan ook niet mogelijk (o.a. maar niet uitsluitend , niemand aanwezig conform afspraak, open gebroken weg, locatie niet bereikbaar met bus, dan bellen/appen wij u. Is er binnen 15min geen contact mogelijk vertrekken wij zonder te lossen en worden alle kosten van huur , transport en arbeid gewoon berekend. Opnieuw leveren indien in planning dit toe laat is mogelijk , maar betaalt u opnieuw voor transport bezorgen.

opbouwen:



  • u dient te zorgen dat indien elektra nodig is, voor stroom/stopcontact , dit wordt vooraf aan u opgegeven.
  • Stroompunten dienen heel en veilig te zijn, bij twijfel is beoordeling aan ons.
  • Wij gebruiken uitsluitend eigen kabels en snoeren. Wij koppelen niet aan verlengsnoeren. uitsluitend vast geaard stopcontact of professionele stroompaddenstoelen
  • Indien de ondergrond anders is dan opgegeven of beloofde ankerpunten niet aanwezig zijn, dan zijn wij gerechtigd niet op te bouwen en worden de opbouwkosten niet gecrediteerd. Mocht op bouwen wel mogelijk zijn, maar door de afwijking meer kosten ( meestal meer tijd) moeten worden gemaakt, dan worden deze apart aan u in rekening gebracht.


afbreken:


  • u dient te zorgen dat indien elektra nodig is, voor stroom/stopcontact , dit wordt vooraf aan u opgegeven
  • Stroompunten dienen heel en veilig te zijn, bij twijfel is beoordeling aan ons.
  • Wij gebruiken uitsluitend eigen kabels en snoeren. Wij koppelen niet aan verlengsnoeren. uitsluitend vast geaard stopcontact of professionele stroompaddenstoelen
  • Bij kussens/stormbanen laat u deze draaien tot wij er zijn of in ieder geval zo dat wij ze snel kunnen opblazen.
  • waterattracties dienen de badjes leeg te zijn, de baan/attractie schoon en eventueel droog te zijn gemaakt.




Ophalen:

  • Bij ophalen, halen wij de materialen op tot 5 meter waar een bus kan komen, verder kan ook maar is altijd aan beoordeling van de chauffeur of dit haalbaar is.
  • Bij ophalen dient er iemand aanwezig te zijn, die wijst waar de materialen opgehaald kunnen worden ( in overleg kan dit ook zonder dat er iemand is)
  • alle materialen dienen transport klaar te staan, dus afgebroken, ingepakt , schoon en droog vergelijkbaar met, zoals u de materialen ontvangen heeft.
  • De chauffeur controleert de materialen of zij compleet zijn, ( kleine zaken die niet benoemd zijn op leverbon worden pas gecontroleerd in magazijn) Zaken, die direct missen worden op de bon geschreven en later aan u gefactureerd. Komen wij bij controle in magazijn ( controle altijd binnen 5 werkdagen) dan wordt u dit gemeld en daarna gefactuurd. Vind u later missende zaken dan kunt u deze binnen 5 werkdagen inleveren en worden kosten terug betaald.
  • U dient voor een goede laadplaats zorg te dragen. Onveilige locaties, locaties waar we banden op lek rijden, zullen wij niet lossen/laden. 
  • Indien wij langer dan 15 minuten laadtijd nodig hebben als gevolg van het niet nakomen van de bovenstaande afspraak moeten wij u de extra tijd doorberekenen (€ 40.00 excl btw per uur).
  • Een langere laadtijd dan 15 minuten omdat u gewoon veel heeft besteld, dat wordt natuurlijk niet extra berekend
  • Indien wij komen laden en laden is door wat voor reden dan ook niet mogelijk (o.a. maar niet uitsluitend , niemand aanwezig en geen materialen die transport klaar staan, opgebroken weg, materialen zijn niet bereikbaar of staan te ver, dan bellen/appen wij u. Is er binnen 15min geen contact mogelijk vertrekken wij zonder materialen en worden extra transportkosten en mogelijk extra huurkosten in rekening gebracht.



  • Verzorgd


     De mogelijkheid bestaat ook om de attractie(s) volledig (of gedeeltelijk) door ons te laten verzorgen.

    De attractie(s) wordt(en) gedurende 3 uur aaneengesloten, tenzij anders vermeld, door personeel begeleid.

    Tevens zullen wij de verzorgde attracties op- en afbouwen.

    Voor ieder extra draaiuur betaalt u € 40 exclusief btw per verzorgde attractie, mits vooraf vastgelegd.


    U betaald in dit geval € 149,95 exclusief btw voor op- en afbouw en 3 uur begeleiding per attractie.

    De vervoerskosten worden separaat in rekening gebracht.

    Uitzonderingen op bovenstaande regels zijn: Voor draaiuren tussen 23.00uur en 08.00uur betaalt u € 15 per uur extra.

    Voor vervoersritten tussen 23.00uur en 07.00uur betaald u een toeslag van € 25,-

    Als u een attractie laat verzorgen, kunt u tevens attracties door ons mee laten brengen